Głównymi tematami kampanii są moc powierzchni ścian, rozwiązania Caparol i uhonorowanie wykonawców, dzięki którym ściany stają się czymś więcej, niż tylko częścią budynku.
Caparol, jedna z wiodących marek segmentu profesjonalnych farb i systemów ociepleń, prezentuje nowy wizerunek. Kampania The Power of Surface skoncentrowana jest na wykonawcy, przedstawiając go w innym niż dotychczas świetle. Wykonawca Caparol to bohater dnia codziennego. Malując ściany, tynkując czy ocieplając elewacje nie tylko kształtuje, upiększa pomieszczenia i budynki, ale również rozwija ich potencjał i sprawia, że zaczynają żyć.
Motywem przewodnim kampanii jest film prezentujący emocje marki Caparol, która jest profesjonalnym partnerem wykonawców, właśnie z wykonawcami w roli głównej: https://www.youtube.com/watch?v=BDp3jCtYy8Q.
Głównym przesłaniem kampanii jest siła powierzchni, dzięki której pomieszczenia i budynki stają się bardziej atrakcyjne, efektywne i są lepszym miejscem do życia. Potrzebne są do tego nie tylko profesjonalne rozwiązania Caparol, ale również współpraca z dystrybutorami, wiedza, inspiracje oraz wykonawcy i ich ciężka praca.
Nowy wizerunek marki to świeży, ciekawy design i identyfikacja wizualna, a także mocny slogan marki: „The Power of Surface” (Siła Powierzchni). Design marki Caparol stał się wyrazistą powierzchnią. Taki efekt został osiągnięty poprzez nałożenie warstw, które przypominają prawdziwą ścianę: są kolorowe, mają strukturę farby, lakieru lub tynku.
W ten marka wysyła mocny przekaz: ta powierzchnia posiada jakość Caparol.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony https://www.caparol.pl/the-power-of-surface-2023, gdzie można znaleźć więcej informacji o nowej odsłonie marki Caparol oraz do obserwowania naszych profili w mediach społecznościowych: