„Nasz kolor w 2021 roku kojarzy się ze zrównoważonym rozwojem, szczęściem i bezpieczeństwem” - powiedziała Nancy Lockhart, globalny menedżer ds. Produktów kolorowych w Axalta.
Foto: Axalta
\
ElectroLight to ekspresyjny, orzeźwiający zielono-żółty odcień z inspirującymi odważnymi, współczesnymi akcentami, które odzwierciedlają styl, energię i urok.
Wyjątkowa osobowość koloru ElectroLight przywołuje mix sportowych elementów projektu z funkcjonalnymi osiągami i oferuje dużą wszechstronność w połączeniu z dwukolorowymi akcentami w kolorze węgla drzewnego lub matowymi wykończeniami w różnych rozwiązaniach mobilnych.
Co więcej, ElectroLight ma właściwości odblaskowe, które sprawiają, że jest dobrze widoczny dla systemów wykrywania i określania odległości (LiDAR), podczas gdy jego struktura i zawartość pigmentu są łatwo przenoszone przez systemy wykrywania i określania odległości (radar).
„Oferowanie innowacyjnych produktów, które wyprzedzają konkurencję jest tym, czym żyjemy i oddychamy każdego dnia w Axalta” - powiedział Hadi Awada, wiceprezes Axalta. „ElectroLight to kolejny krok w kierunku wytyczenia ścieżki zielonej przyszłości dla wszystkich typów pojazdów, w tym pojazdów autonomicznych…”
Chociaż raport Axalta o globalnej popularności kolorów w 2020 roku pokazuje, że biel pozostaje najczęściej kupowanym kolorem samochodowym na świecie, zainteresowanie kolorami samochodowymi o bardziej spersonalizowanym i spersonalizowanym wyglądzie staje się coraz bardziej pożądane przez konsumentów.
Zieleń wpłynęła zarówno na niebieską, jak i żółtą paletę kolorów w dzisiejszych trendach na rynku samochodowym, wprowadzając kolory do bardziej ekologicznego tematu. Obejmuje to Sea Glass - zielony odcień niebieskiego i Globalny Kolor Motoryzacyjny Roku 2020 Axalta - a teraz ElectroLight - żółty odcień zieleni.
„Nasz kolor w 2021 roku przywołuje na myśl zrównoważony rozwój, szczęście i bezpieczeństwo. ElectroLight znajduje się w czołówce dzisiejszych trendów kolorystycznych, jednocześnie wyprzedzając pojawiający się postęp technologiczny” - powiedziała Nancy Lockhart, globalny menedżer produktu ds. Koloru w Axalta.